Założona w Polsce w 2014 roku, Zonda przez lata wypracowała reputację jednej z największych giełd kryptowalut w Europie Środkowo-Wschodniej. Teraz startup założony w Polsce, licencjonowany w Estonii, Włoszech i Litwie, ogłasza zmianę nazwy na zondacrypto. Wyznaczając nową erę w rozwoju swojej marki, świętuje ją kampanią bilboardową w Katowicach i Warszawie.
W dniu 8 maja Zonda, jedna z największych giełd kryptowalut w Europie Środkowo-Wschodniej, ogłosiła zmianę swojej nazwy na zondacrypto. Nowa marka sygnalizuje chęć skupienia na wykorzystaniu potencjału blockchaina i kryptowalut poprzez zaoferowanie pełnego ekosystemu zarówno dla doświadczonych, jak i początkujących inwestorów.
Rebranding to nie tylko zmiana nazwy. Zmiana marki na zondacrypto to dopiero początek transformacyjnej podróży, która rozpoczęła się 8 lat temu w Katowicach.
To również początek nowej ery – niedługo giełda uruchomi bowiem swoją pierwszą kryptowalutę: zondacrypto Token (ZND). Użytkownicy, którzy zainwestują w ten innowacyjny token użytkowy, odnotują korzyści takie jak: niższe opłaty, staking, ekskluzywny dostęp do nowych projektów i możliwość uczestniczenia w podejmowaniu decyzji. Inne zmiany to m.in. nadchodząca aktualizacja aplikacji mobilnej oraz nowa struktura opłat, która obowiązuje od kilku tygodni.
Rebrandingowi towarzyszy kampania billboardowa w Warszawie i Katowicach, która sygnalizuje początek nowej ery w obrocie kryptowalutowym. To kolejny krok potwierdzający, że kryptowaluty to nie tylko cyfrowe linie kodu – to aktywa, które realnie przekładają się na nasze życie.
Grafiki na bilboardach odsłoniętych 1 maja w różnych częściach Warszawy i Katowic komunikowały rozwój Zondy, odsłaniając rąbka nadchodzącej nowości. W dniu rebrandingu grafika została zmieniona na nową, komplementarną ze starszą wersją oraz komunikatem nawiązującym do niedawnego znacznego wzrostu wartości bitcoina.
Jeden komentarz
Dodaj odpowiedź